Kontakt z nami


Formularz kontaktowy


Imię i nazwisko

E-mail


Treść wiadomości


Gratulacje. Twoja wiadomość została wysyłana, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Wystąpił błąd, spróbuj później. Twoja wiadomość nie została wysłana.

Dane teleadresowe


Telefon, e-mail

Adres

R development
NIP: 745-17-72-085

30-868 Kraków
ul. Jana Kurczaba 9


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania


Jak mogę założyć konto?

Konto w aplikacji BHPin można założyć za pośrednictwem strony internetowej: https://app.bhpin.pl/konto/nowe.

Na konto można zalogować się z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do internetu.

Jak długo mogę korzystać z wersji bezpłatnej?

Okres próbny trwa 30 dni, po tym czasie będzie możliwy tylko podgląd danych w aplikacji.

Czy mogę wrócić do wersji bezpłatnej?

Nie możesz powrócić do wersji bezpłatnej. Werja bezpłatna trwa 30 dni i jest jednorazowa.

Czy mogę zrezygnować z zakupionej usługi?

Usługę wykupujesz na okres 1 miesiąca, po tym okresie nie musisz kontynuować zakupu.

Jaki jest koszt usługi?

Koszt korzystania z aplikacji jest uzależniony od wyboru oferowanego pakietu. Aby wybrać odpowiedni dla siebie przejdź tutaj: https://bhpin.pl/cennik

Kto jest administratorem moich danych?

Administratorem Twoich danych osobowych oraz danych, które wprowadzasz do aplikacji jest firma R Development z siedzibą w Krakowie przy ul. Kurczaba 9.

Czy mój pomysł ma szansę na realizację?

BHPin jest aplikacją ciągle rozwijającą się – reagujemy na potrzeby i sugestie użytkowników, dlatego każdy dobry pomysł staramy wdrożyć do aplikacji.

Jak zmienić hasło do konta?

Jeśli chciałbyś zmienić hasło do swojego konta należy w oknie logowania przejść do „zapomniałeś hasła?”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana instrukcja do zmiany hasła. Postępuj zgodnie z nią.

Czy jest możliwość wykupienia abonamentu na dłuższy okres?

Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości wykupienia abonamentu na więcej niż 1 miesiąc. Aktualnie trwają prace nad rozszerzeniem pakietu o taką możliwość.